Retourbeleid

Retourneren
Als je niet tevreden bent met de artikelen die je hebt besteld, kun je deze retourneren. Dit moet binnen 30 dagen na ontvangst van de artikelen gebeuren.

We bieden geen gratis retourzendingen aan. Als klant ben je verantwoordelijk voor de verzendkosten naar ons magazijn in China. We raden je aan de retourzending te versturen met een Track & Trace-service, omdat we niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor zoekgeraakte retourzendingen.

Je bestelling retourneren
Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet het artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.
Om een retourzending te starten, kun je contact met ons opnemen via info@bymeave.nl

Zorg ervoor dat de e-mail de volgende informatie bevat:
- Bestelnummer
- Voor- en achternaam van de klant
- Adres van de klant
- Reden voor de retouraanvraag
- Foto van het product in geval van schade

Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je een retourlabel en instructies over hoe en waar je het pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd.

De klant is verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending.

Annuleringsvoorwaarden
Aangezien we met een volledig geautomatiseerd systeem werken, worden bestellingen verwerkt zodra ze zijn geplaatst. Daarom kunnen we het verzendproces niet onderbreken tot aan de levering, waardoor terugbetaling onmogelijk is.

Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons, BYMEAVE, door middel van een duidelijke verklaring (bijvoorbeeld per e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing om dit contract te herroepen. De herroeping is voltooid wanneer wij de goederen hebben ontvangen. De kosten voor het retourneren van de goederen zijn voor rekening van de koper.

Aangezien onze goederen vanuit China worden verzonden, kunnen er langere transittijden zijn waarover wij geen controle hebben. Als de goederen al onderweg zijn naar jou, is annulering niet mogelijk.

Wacht tot je de goederen hebt ontvangen en stuur ze dan naar ons terug. Natuurlijk kun je ons van tevoren op de hoogte stellen van je annulering. Om een zo snel mogelijke retourzending te garanderen, vragen we je om ons een verzendbevestiging te sturen.

Ruilen
De snelste manier om te krijgen wat je wilt, is door het artikel dat je hebt terug te sturen en zodra de terugzending is geaccepteerd, een aparte aankoop te doen voor het nieuwe artikel.

Afkoelingsperiode Europese Unie
Ongeacht het bovenstaande heb je, als de goederen naar de Europese Unie worden verzonden, het recht om je bestelling binnen 3 dagen te annuleren of terug te sturen, om welke reden dan ook en zonder rechtvaardiging. Zoals hierboven vermeld, moet je artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.

Terugbetalingen
Zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, laten we je weten of de restitutie is goedgekeurd of niet. Als de terugbetaling is goedgekeurd, wordt je geld binnen 5 werkdagen automatisch teruggestort op je oorspronkelijke betaalwijze. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de restitutie heeft verwerkt en verwerkt.
Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we je retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via info@bymeave.nl

Opmerking: Alle retourzendingen worden op kosten van de klant verzonden naar ons centrale magazijn in China.